Accessibility Tools

יעוץ ללא עלות 077-79-22-622

בדק בית אינסטלציה לבדיקת ליקויי צנרת ורטיבויות

במהלך השימוש היומיומי במערכות האינסטלציה בדירה מתגלים ליקויים אשר היו סמויים מעינינו. ליקויים אלו לעתים קיימים ממש מראשית בניית הבית בשל התקנה לקויה של מערכות אינסטלציה, ופעמים אחרות יתגלו הליקויים רק לאחר השימוש במערכות אלה.

בדק בית אינסטלציה נועד לבצע בדיקה מקיפה למערכות הצנרת בדירתכם, החל מן הפן האסתטי (התקנת כלי סניטריה וכדומה) וכלה באיתור רטיבויות, בעיות באיטום ובניקוז וליקויים רבים אחרים.

לרשות המהנדס הבודק את דירתכם עומדים הידע, הניסיון והמיכשור הנכון לאיתור ליקויים אלו.

איתור ליקויים הסמויים מעיניכם אשר קיימים כבר בעת כניסתכם לדירה יכולים לסייע לכם במניעת עוגמת נפש רבה לעומת גילויים בשלב מאוחר, לאחר שהחלו להסב נזקים רבים.

בדק בית אינסטלציה

בבדיקת מערכת האינסטלציה  ניתן לאתר נזילות, סתימות תכופות בצנרת הביוב, שאריות פסולת בניין במערכות הצנרת, לחץ מים חלש , מפגעי ריח  וכן אי עמידה בתוכניות ופגמים אסתטיים.

בדיקה זו נועדה לבחון את מערכות הצנרת והביוב  כולל התאמתן לתוכניות הדירה ולתקנים הנדרשים. בחינה מקצועית תחסוך לכם "כאב ראש" לשנים ארוכות.

ליקויים העלולים להתגלות במהלך בדיקת בדק בית אינסטלציה:

  • אטימה לקויה בחדר רחצה
  • מידות לא תקניות (גובה אסלה וכיור, מידות מקלחון)
  • ניקיון צנרת
  • אי ביצוע בידוד אקוסטי לצינורות שופכין
  • לחץ מים נמוך בברזים
  • אמבטיה לא מפולסת - גורם להצטברות שאריות מים היוצרים פגמים וכתמים באמבט.
  • נזילת מים מצנרת הזנה לניאגרה
  • נזילות מדוד

בדק בית אינסטלציה - איך בוחרים את החברה עם המלצות

תהליך בדק הבית בדירה חדשה או יד שניה כולל מעבר על מספר מערכות כמו חשמל ואינסטלציה. חשוב לדעת שהחברה שתעבדו איתה בבדיקה מעסיקה מהנדס בדק בית מוסמך שיוכל להפיק לכם דו"ח ליקויים מפורט שאיתו תוכלו לגשת לקבלו לצורך ביצוע התיקונים.

בדיקת האינסטלציה הינה בדיקה יסודית הבוחנת את הליקויים הנראים לעין ואלו שעלולים להופיע בהמשך כמו רטיבויות מתחת לרצפות או נזילות שעדיין העין לא מזהה ובעזרת המיכשור המתקדם של הבודק ניתן לאתר.

החשיבות של איתור המפגעים בשלבים הראשונים תחסוך לכם בעתיד הוצאות מיותרות על תיקוני הליקויים באופן עצמאי ולכן חשוב לדעת שאתם עובדים עם חברת בדק בית מומלצת וותיקה כמו חברתנו בעלת ותק ונסיון רב בתחום.

מבנים תמיד תשמח לעמוד לשרותך ולהעמיד לרשותך את מיטב מהנדסינו המומחים בתחום.

במבנים נדאג ללוותך לאורך כל הדרך, החל מהייעוץ הראשוני וכלה בהמשך הדרך אל מול הקבלן ונספק לך את השקט הנפשי והביטחון ברכישה החשובה ביותר בחייך.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

שדה אינו תקני