Accessibility Tools

יעוץ ללא עלות 077-79-22-622

קניתם דירה ואפילו הגיע שלב מסירת הדירה. עכשיו מה עושים? חשוב מאוד לא לוותר על בחירת חברת בדק בית מומלצת כזו שנמצאת ברשימת חברות בדק בית מומלצות.

לפעמים אנחנו נותים לטעות ולחשוב שאם הכל נראה על פניו תקין אז זה מספיק. יש הרבה אלמנטים נסתרים שאנחנו לא לוקחים אותם בחשבון כמו ביובים,צנרת ועוד רכיבים.

חברות בדק בית מומלצות - מה חשוב לבדוק

בבחירת חברת בדק בית אחת מהמומלצות אינה מספיקה. חייבים לבדוק מספר נתונים חשובים:

  1. האם החברה משתמשת במיכשור המתקדם לאיתור ליקויים?
  2. אם לבודק יש את התעודות המתאימות והינו מאושר לבצע בדיקות בדק בית.
  3. חשוב לבדוק שהחברה מנוסה וכבר ביצעה בדיקות בית בעבר.
  4. האם לחברה שאנחנו רוצים לעבוד איתה יש המלצות של לקוחות מרוצים?

 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?
צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם ולספק פרטים נוספים

077-7922622

פרמטרים אלו ונוספים מאוד חשובים לבחינה בבחירת חברת הבדק בית.
בדיקת בדק הבית מורכבת ממספר בדיקות שלא כולם מודעים להן ולעיתים כדי לחסוך בעלויות מזמין הלקוח בדיקה חלקית, חברת בדק הבית תוכל להמליץ לנו על הבדיקה המתאימה לצרכים שלנו.

חברות בדק בית אשר מסיימות את הבדיקה מפיקות דו״ח סיכום שבו מפורטים כל ליקויי הבניה אשר נמצאו בבדיקה.
חשוב להבין אם הדו״ח שתקבלו יהיה מקיף והאם חברת בדק הבית מלווה אתכם בכל התהליך גם בבדיקה שניה אחרי תיקון הליקויים.

אם אתם עומדים להיכנס לדירה חדשה, זכרו שהתנהלות מושכלת עשויה לחסוך מכם עוגמת נפש מרובה. על מנת לזכות בתמורה הולמת להשקעתכם ולהבטיח את זכויותיכם כחוק, פנו אלינו והזמינו בדק בית מטעם מהנדס מורשה. לפרטים נוספים, שאלות וקבלת ייעוץ הנדסי פנו אלינו בחברת מבנים בטלפון שמספרו 04-6332010.

חברות בדק בית מומלצות לבדיקה והפקת דו"ח ליקויים מקצועי

מעוניינים לרכוש דירה חדשה או יד שנייה וחשוב לכם לבדוק אם קיימים בהם ליקויים? כיום חברות בדק בית רבות מציעות שירותים של איתור ליקויים מסוגים שונים. לא בטוחים אלו חברות בדק בית מומלצות? כאן תוכלו למצוא את כל העצות שייסעו לכם לבחור בחברה מקצועית שתעניק לכם שירות איכותי!

כיצד לאתר חברות בדק בית מומלצות?

ישנם מספר דרכים לאתר חברות בדק בית מצוינות: הדרך הראשונה והטובה ביותר היא לבקש המלצות לחברות בדק בית מקרובי משפחה וחברים. במידה ואינם מכירים חברות כאלו, באמצעות חיפוש מהיר באינטרנט תוכלו למצוא מספר רב של חברות בדק בית. לאחר מכן, בדקו אם ישנם לקוחות ששכרו את שירותי החברה וכתבו עליה המלצות באתר ובפורומים.

לאחר החיפוש ערכו סינון והעדיפו לבחור בחברה שיש לה ניסיון רב באיתור ליקויים במבנים ועושה שימוש במכשור מתקדם. זאת מכיוון שחברה כזו תדע לאתר ביסודיות ובמהירות את הבעיות שקיימות בדירה. במידה והחברה נראית לכם רצינית בקשו ממנה הצעת מחיר עבור השירות וערכו השוואה בין המחירים שמוצעים על ידי חברות אחרות. ההשוואה תסייע לכם לדעת אם הוצע לכם מחיר מוגזם או הוגן בעד השירות. הימנעו מחברות שמציעות מחיר נמוך מדי מכיוון שזה יכול להעיד על שימוש במכשור ישן ועבודה לא יסודית שעלולה לעלות לכם בהוצאות גבוהות בהמשך.

אלו סוגי שירותים כלולים בבדק הבית שמציעה החברה?

חברות בדק בית מומלצות מבצעת בדיקה יסודית של כל סוגי הליקויים ויגישו לכם דוח מפורט עם הליקויים והמלצות לתיקונים. לכן, חשוב במיוחד לבדוק את סוגי השירותים שמציעה החברה וכלולים בתוך הבדיקות שהיא מבצעת. זאת על מנת שלא תאלצו לגלות שהשירות אינו כולל למשל איתור של ליקויי רטיבות. ודאו כי אנשי המקצוע שהחברה מעסיקה הינם מהנדסים רשומים על פי חוק ונחשבים למומחים בתחומם. בנוסף, בררו אלו פרטים נכללים בחוות הדעת ההנדסית שתקבלו מהחברה בכדי שזה יהיה קביל בבית המשפט.

אז צרו איתנו קשר בהקדם על מנת לבצע בדק בית יסודי ומקצועי שיאתר את הליקויים שקיימים ויחסוך מימכם עוגמת נפש והוצאות מרובות על תיקונים!

חברות בדק בית  - חשוב לעבוד עם מהנדס מוסמך

קניתם דירה ואתם מחפשים מהנדס בדק בית מוסמך? חשוב מאוד לוודא שהחברה שאתם עובדים איתה מעסיקה מהנדסים מוסמכים, כאלו שמעבר לדו"ח בדק בית מפורט יתנו לכם גם חוות דעת הנדסית וילוו אתכם בכל תהליך הבדק.
חברתנו בהובלת יוגב פלד  - מקפידה ומעודכנת בכל העדכונים בעולם הבניה כך שהדו"ח שלכם מקיף ומשמש כתוכנית עבודה מסודרת לאנשי הביצוע.
בנוסף תוכלו לקבל אצלנו דוח מצולם 360 מעלות עם מיקום מדוייק של הכשלים כולל הערות, המלצות לתיקון ומחיר מומלץ.




השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

שדה אינו תקני