Accessibility Tools

יעוץ ללא עלות 077-79-22-622

בטיחות ילדים בבית ואיך זה קשור לבדק בית?

בואו נדבר רגע על ילדים. לכולנו יש צורך להגן עליהם, לשמור עליהם מכל סכנה ולהיות תמיד בסביבה בשביל לוודא שלא יאונה להם כל רע. מי מאיתנו לא הרגיש שהמקום הבטוח ביותר עבור ילדיו הוא בבית? שם הקירות מגנים מכל פגע רע ושומרים עליהם כמו במבצר. 

עכשיו תעצרו רגע ותחשבו האם אי פעם וידאתם שהבית באמת ממלא את התפקיד החשוב הזה ומעניק לילדינו את הביטחון שאליו ייחלנו? בתים רבים עלולים להיות מקור הסכנה בעצמם. לעתים קרובות, באותם בתים בהם תלינו את תקוותינו לביטחון ובטיחות ריחפה מעל ילדנו סכנה לה לא הינו מודעים כלל.

רבות דובר על חשיבות בדק הבית ואיתור ליקויי הבנייה עבור דרי הבית, במאמר זה נדגיש את החשיבות הגבוהה באיתור הליקויים ובדק בית מקצועי בזמן כאשר מתגוררים בבית ילדים. 

בדק בית - החלקים שמתייחסים לבטיחות ילדים

סביר להניח שרובכם לא מודעים לעובדה שזכוכיות המרפסת בדירתכם החדשה צריכות להיות בעלות תו תקן בטיחותי, דבר שקבלנים רבים חוטאים בו וחוסכים עליו כסף רב.

כמו כן, קיים תקן הקובע את אופן עיגון הזכוכיות במרפסות ואת הרווחים המותרים בין חלקי הזכוכיות / המעקה כאשר בפועל הדבר לא תמיד מקבל את ההקפדה המחויבת וזו רק שאלה של זמן עד שנשמע על האסון הבא. האם ידעתם שעל פי התקן שקעי חשמל חייבים להיות מוגנים בפני ילדים? אמנם התקן דואג לכך, אך אל תהיו בטוחים שדאג לכך גם הקבלן.

בשל הסכנות ומפגעי הבטיחות הרבים שעל רובם כלל לא שמעתם החמירו התקנים את מקדמי ההגנה להם מחויבים הקבלנים בבניית בתיכם. בין היתר מחייבים היום התקנים כי שקעי חשמל החשופים לרטיבות יהיו מוגני מים, כי מפסקים הוויטרינה במרפסת יהיו קפיציים בכדי שילד לא ינעל עצמו במרפסת, עוד מחייבים התקנים כי יותקנו נועלים בחלונות, מגיני פינות בפינות חלון, יהיו הארקות בשקעים, במרפסות ובחלונות נמוכים יותקנו אך ורק חלונות בטיחותיים ובסמוך לחלון אסור שיהיה משהו קבוע המהווה מדרכה (כמו אסלה).

דברים אלו הינם רק דוגמאות מעטות לדברים אליהם מחויב הקבלן בונה עבורכם את בית החלומות. חשוב שתדעו כי מרבית הדברים הללו כלל לא מיושמים בשטח ומאותרים רק בבדיקת הליקויים שאנו מבצעים בביתכם. אל תחסכו בבדיקה מקצועית ומקיפה אשר תבטיח לכם שקט נפשי ותהפוך את ביתכם למקום המוגן והבטוח באמת עבור ילדיכם. מהרו והזמינו בדיקת ליקויים עוד היום מצוות המהנדסים המומחים שלנו ותוכלו לישון בשקט.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות תהליך בדיקת הבית שלנו?
לתאום פגישה צרו קשר -

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

שדה אינו תקני